Ahad, 21 Mac 2010

cuaca panas

iye..cuaca sekarang ni agak ekstrem tahap gaban..adakah ini pemanasan global??xtau la,tapi memang panas la kt tempat aku ni..nak wat keje pun rase malas,tapi gagahkan jugakla..time panas2 macam ni,pekena cendol atau ABC sedap ni.hahhaha..akibat kepanasan ni jugak la aku terbabit same,demam kura2.kejap panas kejap ok..kesan tu jugak terkena pada kawan baik aku.balik2 koje je tengok pahal lak mamt ni.muram je.kalau x,die yg cargas datang kt aku..beliau sekarang ni dalam kuaranti lagi,xtau la bile ok ke ko..dah teruk sgt sakit beliau samapi tahap dewa..bukan manusia je ada sifat murung,binatang pun ada gak..ramai tuan2 arnab yang lain mengeluh pasal cuaca ni,aku pun turut risau bile diberitahu macam tu.






mereka-mereka ni jugak turut merajuk dan memboikot den,makan pun dah xde selera..macam2 dah bagi..ape kes??kalau la aku boleh becakap dengan korang kan senang..

penyakit ni la yg selalu mendatangkan masalah pada tuan2 arnab.cirit namenye.dah kire tahap serius gaban ni..mintak2 la ok..segala iktiar telah dilakukan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan