Sabtu, 26 Disember 2009

jalan2ke rabitrry

salam..memang cuti2 ni aku xtau nak wtpe dh.bercucuk tnm dh,mengemas dh.pe lagi yg belum..memang merayap je belum.sememangnya aku kaki rayap.huhuhu.akibat terlalu bosan aku pun merayapkan diri ke suatu tempat iaitu beh n yo rabittry.dekat je tempat 2 dengan umah aku.2 yg pegi tgk2 n luaskan pandangan dan pengalaman.
layankan aje bagi peminat2 arnab.huhuhu.





beberapa snap yg sempat di ambil.banyak jugak la arnab die.cantik2 jugak.tiap2 ari bagi makan epal dan sekutunya..pemakanan die memang dijaga dengan baik.siap ada air cooler lagi.tahap kebersihan memang tip top. perlu dicontohi.baru lah arnb2 aku sihat!hahahh..rabittry ni antara yg terfamous jugak kat malaya ni.




arap satu ari nanti dapat jugak banyak yg camtu.xpela..wait n see.moga suksess.



 adakah yg ini setanding dengan yg lain2??tungguuuu perkembangannya.....




2 ulasan: