Isnin, 1 Februari 2010

bile bujang....

iye..bile orang bujang tinggal bujang..semua nak kena buat sendiri.balik2 keje,kemas2,mandi2 dan sewaktu dengannya perut pulak berdancing..nak beli kat kedai,ujan pulak,malas nak kua lagi pun nak kene save skrng ni..maklumla..ada benda dihajati..
bile orang bujang memasak?ape jadi?
rasanya sekarang ni dah xpelik pun..kite boleh tengok di kedai2 makan,kite tengok tukang masaknya..mesti laki,.so skrng ni laki dan pompuan dah xde beza dah,yg beza hanya boleh dan x boleh mengandung.hehehehe.
ni la menu orang bujang bile memasak.semua nak segera.asl ada rupa sudah..hahahah

 


semuanya serba segera..didalam masak memasak ni sebenarnya aku masih lagi mencari cara nak buat nasi kukus yg tetap sedap walaupun dah sejuk.sebab dari segi pemerhatian aku,xramai yg buat nasi kukus ni.tapi aku nak wat len cikit la dari yg org len buat.heheheh..dok goongle sahaja tanpa mencuba xkan jadi.aku pun try la jugak tapi masih kureng lagi..ni antara projek akan datang jika ada rezeki.mungkin mengambil masa lmbt cikit kot.practice make perfect..

2 ulasan:

  1. hah ko masak pakai perencah magie ke... yummmy nampak memang sodap.... kalau tak try tak tau...

    kaangkadang lelaki kalau sesekali masak lebih sedap dari pompuan.... ko tengok aje banyak chef kat hotel bukan pompuan pun masak....

    kalau kenduri kawen pun mana ade tukang masak nasi orang pompuan....

    maksudnya lelaki pun boleh lebih hebat dari pompuan.... cuma lelaki ni malas nak lelebih aje...

    BalasPadam
  2. aku msk men bubuh je.hahaha.btl btl btl,skrng ni laki je yg wat kje2 dapo.pmpn wt kje2 ofis.mmg bgs.dunia dh tebalik.hehheeh

    BalasPadam