Isnin, 18 Januari 2010

honda rider

rombongan merisik sudah dihantar,bakal ahli baru motoku.heheeheh.tapi aku kurang arif psl honda ni,moto lame pulak 2.saje nak ubah selera tuk merasa pakai moto2 klasik ni.sebelum beli kene la pegi tengok dulu.aku pun g la tengok lu.model kurang pasti jenis ape.ni pun dapat dari orang kat tempat aku pratikal.
body ok.moto memang xidup,owner cakap masalah coil,xpe 2 boleh setel,rodtax xde,2 pun boleh setel.masalah skrng nak cari spare part,rase mcm susah je..arap ada otai2 boleh tunjuk apa yang xlengkap dan kat mane bole cari barang2 honda rider ni.xpe,yg penting aku kene idupkan dulu moto tersebut.

1 ulasan:

  1. salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

    eeeeemmm nasib ko menyebelahi ko.... kebetulan entry aku kali ini pasal honda RD ni..... tapi tak banyak yang aku dapat....

    moga kalau ko sudi silalah jengok kat entry kecil aku ini...
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/

    cuma yang kesalnya tak dapat nak bantu carikan spare part....

    BalasPadam